Introducción
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vulputate et erat in gravida. Sed id felis arcu. Phasellus eget porttitor ligula. Donec ac nulla luctus, sodales est eget, eleifend augue. Vivamus elementum, lorem ut commodo ultricies, ipsum erat vehicula libero, ac suscipit magna sapien quis metus. Phasellus a odio sed neque pretium sodales eget id dolor. Quisque sed suscipit justo. Vivamus vulputate lorem urna, nec bibendum sapien condimentum sed. Fusce nisl elit, ultricies ac velit at, aliquam laoreet elit. Phasellus interdum elementum nulla vitae ornare. Phasellus bibendum purus quis lectus sodales volutpat. Vivamus suscipit lacinia ipsum, luctus venenatis tellus sitio UNAM.

Nunc tempor auctor sem, ut posuere est dictum et. Suspendisse in accumsan mauris. Curabitur purus libero, auctor non purus eu, tempor porta sem. Suspendisse dolor felis, suscipit in tellus fringilla, egestas finibus nisi.
Vestibulum sed sollicitudin elit
In ac elit id tortor scelerisque blandit non eget neque. Nunc facilisis mauris nec ipsum mollis, a egestas mi pulvinar. In semper, felis vel malesuada tempus, nunc nibh egestas leo, at varius mauris arcu vel orci. Donec maximus lorem eget diam scelerisque, ac condimentum nisl elementum. Maecenas quam ipsum, molestie ut odio id, ullamcorper cursus elit. Nullam a pretium leo, vitae ultrices orci. Donec finibus tempor mi ut feugiat. Maecenas elementum odio in luctus accumsan.
Nunc at dolor in eros consectetur faucibus. Ut euismod dui nec lacus malesuada rutrum. Mauris non nibh tempus, lobortis nisl dapibus, pretium metus. In aliquam euismod elit. Aliquam scelerisque sagittis velit ac tincidunt. Integer posuere pharetra metus, commodo vehicula nisi eleifend ut. Nunc diam quam, tristique sit amet ante sed, efficitur ultrices ex.
Subtítulo. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit
Sed sollicitudin ut felis vitae lobortis. Quisque ac aliquet nisi. Sed suscipit imperdiet elementum. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas:
Suspendisse consectetur convallis facilisis. Donec ut nisi pharetra, posuere mauris vel, commodo dolor. Proin vitae quam ipsum. Nam molestie sapien elit, ut luctus mauris pellentesque sed. Phasellus vehicula, ipsum eu blandit consequat, augue lorem ornare magna, nec suscipit lacus tellus vel turpis. Curabitur sagittis, sem eget ultrices consequat, sem justo porttitor libero, nec dictum tortor lorem vitae ligula. Ut a nisi massa. Sed nulla tellus, sagittis sit amet ante id, ultrices dapibus mauris. Curabitur condimentum elit quis ligula suscipit, at fringilla eros fringilla. Aenean pellentesque, lectus ut imperdiet ultricies, purus lacus feugiat diam, quis ornare lorem sem vel augue. Duis non erat sem. Suspendisse potenti.
Pellentesque non sapien nec nibh vehicula consequat. In posuere enim turpis, eget porta diam efficitur id. Aenean quis justo non mauris semper dictum quis vitae augue. Nunc tempor nulla ut pulvinar pharetra. Sed et nunc ut diam cursus imperdiet. Morbi hendrerit tellus id tellus malesuada, non hendrerit libero fringilla. Sed elementum eleifend diam vitae condimentum. Sed eu condimentum arcu. Phasellus fermentum id magna eu molestie.
Son los encargados de guiar y acompañar académicamente el proceso de aprendizaje de las y los estudiantes. En los temas filosóficos es importante que el profesor fomente el pensamiento crítico, genere interrogantes y propicie la interacción entre el grupo; esto puede ayudar a estimular el aprendizaje y lograr el acto de “filosofar”.
Ante el gran crecimiento del uso de las tecnologías, el profesorado debe adoptar un rol de apertura a las nuevas tecnologías y cómo utilizarlas a favor de la enseñanza, y no sólo eso; además, debe mostrar la importancia del uso ético de estas tecnologías en pro de la educación.
Dentro del proceso didáctico deben asumir un rol “activo”, es decir, no deben memorizar y conformarse con lo que sus profesores les dicen; también deben investigar, plantearse interrogantes, cuestionar los contenidos; deben hacerse responsables de su aprendizaje; además, con el vertiginoso uso de las tecnologías e inteligencias artificiales, deben asumir un rol basado en el pensamiento crítico y ético, para hacer un buen uso de las tecnologías a favor de su propio aprendizaje.
Hacen referencia al conjunto de conocimientos que el estudiantado debe saber; básicamente se refiere a la explicación del tema. De acuerdo con Ramírez (2004), “el contenido es sustrato material o virtual, en el cual se materializa un discurso compuesto por palabras, símbolos e ilustraciones, estructurado de manera secuencial y sistemática en atención a la maduración intelectual y emocional del lector y creado con la intención expresa de ser usado como un recurso pedagógico en el proceso enseñanza-aprendizaje” (citado por Córdova, 2012, p. 34).
Proin fringilla cursus ante. Maecenas placerat ullamcorper nisl interdum mattis. Nullam fringilla diam in ipsum imperdiet feugiat. Phasellus laoreet urna nibh. Nulla ac lectus a ex sollicitudin lacinia eget sed odio. Aliquam vel laoreet tortor, vel ultrices nunc. Vivamus laoreet, leo quis rutrum congue, ipsum erat faucibus risus, at blandit odio tellus non nisi. Praesent nisl justo, auctor id pellentesque non, convallis id purus.
Praesent eget dui aliquet mollis velit nec
Proin ullamcorper, mi sit amet scelerisque vehicula, ex dolor imperdiet risus, id faucibus risus nibh at mi. Duis augue orci, vulputate quis elit ac, malesuada scelerisque diam. Suspendisse eu consequat tellus. Nam laoreet neque non sagittis tincidunt. Nulla hendrerit turpis ac quam elementum, ut cursus mi sodales. Suspendisse luctus, nibh vitae imperdiet sollicitudin, libero felis mattis sem, in hendrerit diam elit et augue. Vivamus blandit quam a felis ultrices, eu dictum dolor pretium. Suspendisse laoreet condimentum lobortis. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Morbi at sem nisl. Cras arcu ligula, convallis malesuada mi sit amet, hendrerit venenatis neque. Vivamus ac nisl pellentesque leo condimentum venenatis at eu nunc. Duis a magna quis elit vestibulum finibus a sed eros. Sed nec erat nisl. Praesent imperdiet ex et felis dictum, sit amet congue mauris fermentum. Nam est risus, pulvinar eget lectus ut, laoreet pharetra ex.
Nam mattis egestas odio, ut bibendum tortor interdum sit amet. Sed eget urna enim. Ut bibendum non odio nec iaculis. Aliquam erat volutpat. Cras nec dapibus erat, nec iaculis purus. Maecenas tempus mauris ac urna elementum rutrum. Etiam ac egestas ipsum.
Nam commodo odio vel consectetur sagittis. Aliquam vel rhoncus ipsum. Praesent nec arcu id dui feugiat fringilla. Pellentesque sem nisl, luctus id metus id, ultricies commodo justo. Donec efficitur enim sit amet purus interdum viverra. Morbi ornare urna quis quam bibendum laoreet at a eros. Morbi vel elit efficitur, placerat lacus ut, ullamcorper elit. Sed sit amet arcu nec turpis pellentesque sollicitudin ac et ante. Sed lorem sem, ultrices vel suscipit et, luctus sit amet felis.
Proin eu ante nibh. Curabitur lacinia, ipsum egestas bibendum vulputate, neque est tristique justo, sit amet iaculis dolor quam hendrerit erat. Curabitur eget pellentesque lorem. Curabitur lacinia mattis odio, in congue orci consequat et. Proin suscipit et dolor vel vestibulum. Aenean et nisi non quam pellentesque dignissim eget hendrerit ipsum. Phasellus rhoncus odio eros, vulputate semper augue eleifend et. Cras eu mollis neque, sed tempor nunc. Aliquam vestibulum sapien ac velit blandit pretium. Sed imperdiet nibh magna, id consectetur nisi luctus venenatis.
Actividad. Quisque pellentesque neque vel turpis gravida mattis
Cras et tortor ipsum. Suspendisse potenti. Donec suscipit sed nunc vitae mattis. Praesent cursus elit odio, id laoreet nisl vestibulum a. Integer eu feugiat nulla.
Autoevaluación. Vestibulum dignissim mauris vel
Proin sagittis condimentum luctus. Nullam maximus porttitor ex quis egestas. Suspendisse maximus velit venenatis feugiat tempus.
Fuentes de información
Bibliografía
- Maecenas massa felis, imperdiet nec vehicula ut, aliquet non tellus. Nulla consectetur ligula at nunc ultrices ullamcorper. Aliquam laoreet volutpat nisi, non vestibulum sem facilisis nec. In hac habitasse platea dictumst.
- Nunc nunc sem, porttitor at cursus pellentesque, rutrum in lorem. Phasellus vitae vehicula justo. Duis hendrerit justo eget turpis gravida elementum. In porta in nulla a sodales.
- Aenean sollicitudin mauris id tortor vestibulum, https://pixabay.com/es/.
Complementarias
Bibliografía
- Maecenas massa felis, imperdiet nec vehicula ut, aliquet non tellus. Nulla consectetur ligula at nunc ultrices ullamcorper. Aliquam laoreet volutpat nisi, non vestibulum sem facilisis nec. https://pixabay.com/es/.
- Nunc nunc sem, porttitor at cursus pellentesque, rutrum in lorem. Phasellus vitae vehicula justo. Duis hendrerit justo eget turpis gravida elementum. In porta in nulla a sodales.
- Aenean sollicitudin mauris id tortor vestibulum, at molestie odio ultricies. Fusce at ultrices dolor.
Cómo citar
Apellido de autor, iniciales del nombre (Año). Título de la UAPA. Unidades de Apoyo para el Aprendizaje. CUAED/Facultad de Ciencias. (Vínculo)